Forum
Calçotada 2014
Bon dia companys!!
Pos com cada any, ja estem preparant la Calçotada Prioratina.
Us puc adelantar que estará entre els caps de setmana del 30/31 de Març o 5-6 d’Abril.
Com sempre, la calçotada será en dissabte. I si algú es queda fins diumenge, hi aura una mica d’excursió en 4x4. No molt llarga, pero crec que pot ser força distreta.
Pasarem un nº de conte, on es fara l’ingrés de 10€ per persona. Els nens no conten. Nomes es donara com apuntada, a la gent que tingui feta la transferencia.
En uns dies, espero poguer ficar la data definitiva i el numero de conte.
Ja falta menys!!!! 😉
Saluttttt ¡!!!
Va, no t'entretinguis! I la ruta ben plena de fang!
Enviat des del meu bq Aquaris 5.7 usant Tapatalk
Eiiii. L any passat no vaig poder però aquest faré lo imposible. Quan falti menys confirmare
Saludos desde Roda de Bara (Tarragona)
Angel (Tarraco)
Hola: lo mes segur que tambè anirem els quatre i pot ser algun cotxe afegit.
Fins aviat.
No, Joan, has de venir i punto, i tota la family tb!
Xavi! Si el 109 no s'anima, amb tu si farem una volteta pels "badeos", no??
Au!
Y tanto que si Miquel, pero hay que tener en cuenta que aun no esta definida la fecha exacta y esta aun un poco lejos, una calçotada es para no perdersela, por supuesto
No, Joan, has de venir i punto, i tota la family tb!
Xavi! Si el 109 no s'anima, amb tu si farem una volteta pels "badeos", no??
Au!
Si esclar que si miquel. Pero per anar be hauria de ser pel 30/31 de març. Si no la cosa esta complicada.....
Recorda que no coincideixi amb el Barça -Madrid que si no estarem tots al bar del poble veien el partit, que l'any passat el van fer a las 16.00h ... jejejejeje
;D
Francesc, pots comptar amb nosaltres. Tinc gana de calçots en bona companyia !!
😉
Xavi
Jjejejejeje no Xavi, no coincideix amb lo Madrid-Barça!!! ja ho vaig mirar primer!!!! jejejejejeje
Jo es un consell nomes eh, pero no faria la ruta el dia de la calçotada..........alli al poble, algu ha perdut fins algun dit de la ma despres de fer una calçotada!!!!
El vi i la teca, ajuden a fer algunes "coses" que sense el vi, no es farien!!!!! jejejejejejejejejejejej
Anem concretant.
Salutttttttttt