Forum
Xaxi300 no hem diras que vas tornar a ficar el d3 per equivocació a una negre ;D ;D ;D es que he vist las fotos del face i no se si eras tu 😮
Res una petita enganxada del cul que li pesa, pero al ser plastics en Dariso ho va arreglar al moment ,!!!!, et vam trobar a faltar, hi era el majors ( joan).
😉
Xaxi300 no hem diras que vas tornar a ficar el d3 per equivocació a una negre ;D ;D ;D es que he vist las fotos del face i no se si eras tu 😮
Res una petita enganxada del cul que li pesa, pero al ser plastics en Dariso ho va arreglar al moment ,!!!!, et vam trobar a faltar, hi era el majors ( joan).
😉
El Disco 3 és com si fos de Lego, es munta amb tanta facilitat com es desmunta.
Veo que lo pasásteis genial, falté por fuerza mayor. No me pierdo la próxima.
Enhora buena por tus dos fuerzas mayores.....
Un saludo y animo...... Jejeje
Fran
Veo que lo pasásteis genial, falté por fuerza mayor. No me pierdo la próxima.
Enhora buena por tus dos fuerzas mayores.....
Un saludo y animo...... Jejeje
Fran
Como ????? Que ????? YA !!!!!! Jordi !!!! ja has sigut PAPAAAAAAA !!!!!!
:wav:
:wav: :3some:
Si es així, enhorabona i espero que las dos bambines estiguin molt bé i un petó a la mare......
Xavi
Torbareu moltes fotos a
P.D. Vaig contar uns 11 menbres del club Land Rover que es van inscriure. :thumbsup:
Aveure si quant teniu temps algu fa una cronica, ya que el Mrcroqueta va faltar, y Rebel per causas mayors tambe.
P.D. Vaig contar uns 11 menbres del club Land Rover que es van inscriure.
jo inscrits no se pero amb tu erem 18 segur, quasi un 20% !!!!!!, perdó si m'he deixat algú.
Jlgarzon
javi 300
Jordi Mas
Marmota - Lluis
Vhr - Victor
RRIP - Adolf
Guancho - juanjo
Dariso
Salvador
Majors - Joan
Franing
Pink 4x4
Toti 52
Miquel
Mendas
Santa6
Goliator
Xavi 300 tdi. .....
Ole le, i falta el mes important, el culpable de organitzar tota la moguda, si arribeu a saber quin divendres vam passar, a contrarellotge vam anar.
TumyRange
Jlgarzon
javi 300
Jordi Mas
Marmota - Lluis
Vhr - Victor
RRIP - Adolf
Guancho - juanjo
Dariso
Salvador
Majors - Joan
Franing
Pink 4x4
Toti 52
Miquel
Mendas
Santa6
Goliator
Xavi 300 tdi. .....
Guaaaaaal·la, la que van montar aquesta penya!!!! Al Facebook hi ha una foto del Mendas que la trobo brutal. Sentint-ho molt, no vaig vindre doncs la nit abans, finalment, va ser moooooolt llarga ("mardita resssaca blaugrana"). Em sap molt greu no haver vingut i poder fer una crònica però veig que hi van participar diferents cotxes del Campionat de Catalunya de Trial 4x4. Joan i Gemma, molts perdons per haver-vos deixat en mans d'aquesta colla (Dariso, Xavi...). Per cert, m'alegra molt saber que ja teniu el Disco en marxa. Pel que veig, es va disfrutar molt i no va haver-hi incidents remarcables ¿oi? Això vol dir que els circuits eran el suficientment complicats però amb suficient seny com perque no hi haguessin trencadisses mecàniques. ¡Felicitas a l'organització!
Una abraçada a tots!
P.D.: Mendas, Goliator ¿ens veurem el 12/06/2011 a Seva?
Guaaaaaal·la, la que van montar aquesta penya!!!! Al Facebook hi ha una foto del Mendas que la trobo brutal. Sentint-ho molt, no vaig vindre doncs la nit abans, finalment, va ser moooooolt llarga ("mardita resssaca blaugrana"). Em sap molt greu no haver vingut i poder fer una crònica però veig que hi van participar diferents cotxes del Campionat de Catalunya de Trial 4x4. Joan i Gemma, molts perdons per haver-vos deixat en mans d'aquesta colla (Dariso, Xavi...). Per cert, m'alegra molt saber que ja teniu el Disco en marxa. Pel que veig, es va disfrutar molt i no va haver-hi incidents remarcables ¿oi? Això vol dir que els circuits eran el suficientment complicats però amb suficient seny com perque no hi haguessin trencadisses mecàniques. ¡Felicitas a l'organització!
Una abraçada a tots!
P.D.: Mendas, Goliator ¿ens veurem el 12/06/2011 a Seva?
Jo per poc que pugui i sere, et vas perdre una de bona.
La mescla de estar putejats a 110 per carretera i la victoria del barça, la penya es notava que anava faltada de GAS, i es va desfogar molt, i van fer terapia de peu a baix !!!
Hola a tots!!!..jo personalment m´ho vaig passar d´alló mes be,molt ben montat per ser la primera vegada,tot es criticable en aquesta vida pero si s´ha de possar nota,jo li posaria un notable alt,espero repetir....
salut!
Juasjuasjuasjuaaaaassssss!!!!!.....
doooonnssss...esta be, que el guanyador del concurs, sigui un Range vingut de girona....
el frankenrover de Victor VHR,una maquina incansable, amb moltes batalletes per explicar....
saludos!
Juasjuasjuasjuaaaaassssss!!!!!.....
doooonnssss...esta be, que el guanyador del concurs, sigui un Range vingut de girona....
el frankenrover de Victor VHR,una maquina incansable, amb moltes batalletes per explicar....saludos!
Bien, bien...Victor tu siempre gas a fondo que siempre tiene a LCP para todo lo qu rompas.....juasjuasjuas... Con el dinero del premio jijijiji
😉