Forum
Ostras, el mítico "cabezón"

Cada vez que voy a ver a ver a unos clientes que aún tienen varios (funcionando) me paso media hora fisgandolos.
Menudu tormentón esta noche.
Tendremos barro a mogollón, pero habrá que salir con motosierra la próxima ruta, porsiaca...
Joer, no es nada caro...
P.D: Te voy a llamar siempre Rayu verde Fumu negru en Culu (Las gracias a Jacob)
;D ;D
Mañana SAN MARTIN dios que ganes tengo, toi muy nerviosu, voy tener que tomar unos culinos pa relajame ;D

¡¡¡¡La leche que guapes son les fiestes de Morea!!!!
Ojalá en esti pueblu míu fuesen así... Pero el Festival de la Sidra, ahora ye un San Fermín de la Meada y el Bakalao, San Juan consiguieron ponelu por semana y San Bartolo, a nadie interesaba... Joer...
Envidia me dais. Pero de la sana eh!!!...
Que guapo ye ver a un pueblu enteru ensalteciendo sú asturianía... (Y Cuidao, que también soy español, patriota, y a mucha honra.) Pero el verde y la sidrina...
¡¡Que guapo!!
fiesta de interes turisticu internacional, el otro añu pueblu ejemplar los humanitarios ;D

Mañana SAN MARTIN dios que ganes tengo, toi muy nerviosu, voy tener que tomar unos culinos pa relajame ;D
http://www.youtube.com/watch?
v=suGB_8HughkMenuda envidia Morea... Yo acabo de llegar al curro... :'(
Vais a batir el record mundial de escanciadores de sidra? ¿O de chumadores? ;D
Vale, de lo segundo 😀 😀 😀 😀
PD: Soy un envidiosu 😛
CHISTE
Esto ye un paisanu que llega a la estacion de renfe y preguntai a otru que ta elli:
-Esti ye el que va pa IR UN
-No ye pa Ir tos.
;D