Últimos mensajes

• Aventuras (y desventuras) de un Range Rover
    • Buenas a todos, voy a ir subiendo aqui fotos de mi RRC y cosas de las que le voy haciendo. Ya venía con mucha preparación cuando lo compré, yo le di un repaso para empezar a usarlo, y ahora estoy en fase de uso/reparaciones/mejoras/oraciones a la virgen para seguir dándole uso. Primero algunas fotos de como recogí el coche y lo que le he ido haciendo el último año. Era negro por todos lados (exerior, interior pintado negro, cristales negros...) Personalmente, y al ser un coche dedicado 99% para echar ratos jugando a los mecánicos y pasandolo bien por ahí, me gustaba la idea de darle otro aire, algo más ludico que recuerde a safaris, rallys o algo por el estilo. Después de arreglar los oxidos de los pies delanteros y probar muchas combinaciones en photoshop, y de ideas de otros proyectos (la decoración es una idea de un perfil de instagram que sube diseños de decoración de 4x4s), creo que quedó bien y se diferencia dentro de lo que estaba acostumbrado a ver hasta ahora. Después de tenerlo parado haciendole los oxidos, interiores y repintarlo desde febrero hasta septiembre tocó disfrutarlo en algunas rutas (antes de eso me dejaban el defender de sustitución XD). Y después de la ultima este enero, y que se tragara 10 litros de refrigerante en 100km aproximadamente, pues a tocado volver a embolarse. No soy mecánico, pero como me gusan los Land Roves a efectos prácticos viene a ser lo mismo. Así que me puse al lio y despues de mes y pico liado, le he montado una culata AMC nueva y ya está rodando de nuevo. Ha tocado repasar cosas sobre la marcha, he instalado nuevos sensores de temperato, vaso y tapón de expansión y en siguientes paradas lo iré mejorando. Voy a probar a subir algunas fotos para probar como va esto. P.D. ¿Alguno usais aplicación para ver o editar cosas del foro desde el movil? P.D.2 He buscado pero no veo nada, ¿teneis grupos de whatsapp por provincias/coches o algo donde comenteis dudas o reparaciones de los coches?
    • En: RANGE ROVER / Range Rover Classic + P38
    • 23 Abr 2025 15:27
    • Capacidad llenado viscoso
    • Buenas gracias por tu respuesta, no lo he abierto le he hecho dos perforaciones y lo he vaciado con una bomba y disolvente. Si me podéis decir que medida tienen los vuestros os lo agradecería. El de mi freelander mide unos 15 cm de diámetro y 6 cm de alto. Sobre el tema de vaciado completo quizás queden restos entre los platos
    • En: Consultas por Modelo de Land Rover / FREELANDER
    • 23 Abr 2025 14:00
    • Comprar Discovery 5
    • Hola Maik. No puedo responderte porque desconozco lo que comentas. Lo único que se es que la empresa esta de UK que comenté tiene mucha experiencia con el V6 y el V8, llegando con el V8 a superar los 700 CV y 1000 Nm. Así que imagino que tendrán en cuenta lo que comentas. Un saludo!
    • En: DISCOVERY / Discovery III, IV y V
    • 22 Abr 2025 15:26
Bienvenido, Invitado
Nombre de Usuario: Contraseña: Recordarme

banner sanchez banner Eigastodox4    banner tombuctu banner storm4x4

¡DESCUENTOS ESPECIALES PARA SOCIOS!

• Página:
  • 1

TEMA:

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 23 Nov 2016 16:12 #851284

Bona tarda amics del grup Land Rover de Catalunya

Us voldria fer arribar el meu paré i també els meus sentiments personals (un cas més que pot ser una mostra del de molts) al voltant de la noticia de les polítiques anti-polució de l'Ajuntament de Barcelona y de l'àrea metropolitana en general.

No sé que, com ni quan es posaran efectivament en marxa totes les mesures que estan anunciant i que afecten els vehicles Euro1 i també els Euro 2 com el meu.

Jo soc un ciutadà resident a Barcelona, que es pateja cada dia a peu, faci sol o plogui, 10 km per fer l'anar i tornar a la feina. Si esporàdicament he de fer desplaça ments urbans extraordinaris a certa distancia (metges etc.) utilitzo un scooter 4 temps de molt baix consum i poc contaminant (anualment no li faig mai mes de 1000 Km)

Els caps de setmana si he d'anar a visitar a la meva mare o altres familiars que resideixen a l'area de Vic utilitzo el petit utilitari del meu fill.

El Discovery només l'agafo alguns caps de setmana (no tots ni de bon troç) o durant les vacances tirant del remolc de  la “Comanche” 

Els “finde” que surto amb el Disco sol ser per anar a la muntanya i de tornada aprofitant carregar provisions per la setmana en algun hipermercat de camí (sovint el Hyper St Jordi a prop de La Garriga). Quan surto amb el Disco  acostumo a sortir d’hora el mati i sempre tenint compte de dies y horaris amb risc d'embussos. Si puc pujo  cap el Pirineu i si no vaig per pistes del Montseny, del Montsant etc., gaudint dels paisatges.

Prefereixo tornar a casa a les 2 h de la matinada que suportar embussos. La majoria del Km que li faig al meu Land Rover son a bon ritme i per llocs on l'impacte de la contaminació es mínim : El total de Km  que li faig al cap de l'any son al voltant dels 5000 Km.

No sé quin es l’índex de pol·lució per càpita dels residents a l’àrea metropolitana de Barcelona; però estic ben segur que estic força per sota de la mitjana d'usuaris de vehicles de màxima eficiència ecològica, però que agafen el cotxe fins i tot “per anar a cagar”.

Tinc molts  coneguts que fan diàriament en cotxe o en moto grossa, trajectes mes curts dels que faig jo a peu. I sé de molts treballadors de Barcelona que viuen a fora de Barcelona per gust (amb tot el dret es clar) i a l’inrevés residents a Barcelona que treballen fora i que no utilitzen transport públic (perquè no volen o perquè no en tenen a disposició). Aquestos usuaris diaris de l'embus, alimenten diàriament embussos amb vehicles "joves" mes o menys ecològics, que fumen poc, es suposa, però entrant i sortint de Barna, durant dotzenes de Km a diari, a velocitats de cargol. Aquestos no estaran afectats per aquestes mesures.

¿Es tindrà en compte totes aquestes particularitats o s’aplicaran mesures draconianes del tipus "vehicles de mes de XX anys fora"?

Jo vaig tenir fa un any la meva crisis amb el mon Land Rover i  vaig  resoldre molt malament tot plegat :

Vaig tenir una emprenyada amb el Club a rel de les maneres emprades en el moment que es va tancar  el “foro compra/venda” per l'estil cheli/caspós i autoritari em que s'hem varen dirigir alguns dels membres de la JD de llavors.

Al mateix temps vaig voler canviar el meu Discovery 300 Tdi 3p per un altre amb 5 portes per necessitats personals (tot dins del marc d'una malaltia de la que em vaig sortint poc a poc) i vaig caure de potes dins d'un  5 portes ES d'alta gama. Un dels últims 300 en  aparent bon estat (o almenys correcte) i que finalment va resultar una patata calenta (i que jo vaig agafar amb les dues mans) en la que he arribat a invertir + de 11000 € a dia d'avui (i encara queden unes quantes coses per fer)

Finalment vaig treure pit i vaig dir-me: "segueix". Seguiré invertint els  diners que calgui en aquest ferro, encara que m'acabi costant 15000€ o 16000€ (el preu d'un bon D3).

Raonament : Amb l'us que li dono jo a les 4 rodes, ja en tinc prou per el que em quedi de vida(esperem que sigui molt) i vaig decidir: li faré el ue calgui i serà el meu últim cotxe.

L'aniré restaurant tot complert mica en mica i faré d'ell el meu joguet. Tindré un Disco 300 Tdi full equip de col·lecció, com tret de fabrica i finalment si puc el faré històric (No sé podré. Ara només té 18 anys i a sobre va ser re-matriculat en fa 10) i me'l quedaré per sempre.

El faré el Disco 300 sense preparació evident mes maco del mon...No es un series pero d'aqui uns anys serà un clàssic i el seu acabat exclusiu ES ajuda. Així,amb aquesta decisió, tirant cap endavant,  em vaig conformar de l'error d'una mala compra..

Estava sortint de la meva crisi "landrovera" i ara això....

¿ I ara que faig? ¿Gaudir-lo un parell d'anys sense fer-li res mes i després el llenço? ¿me'n vaig a vieure a fora o a l'estranger?

Aquesta noticia m'ha caigut com una galleda d'aigua freda. I si es fa tal com ho anuncien crec que es molt  injusta.

I sempre em faré la mateixa pregunta: ¿es mes ecològic i mes  sostenible el «usar i tirar « els vehicles cada 10 anys com els Kleenex, com els bolquers , com els envasos de .... o be el aprofitar mes de 20 anys l'inversió energètica i contaminant necessaris per la seva construcció i per el seu tractament com a residu solid? Sembla que les lleis neixen sota el paraigua de les grans multinacionals i la protecció de la producció de tot el que fabriquen.

Una abraçada amics i perdó per el rotllo
  • landlover
  • Avatar de landlover Autor del tema
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
    Socio
  • Gracias recibidas: 0

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 24 Nov 2016 00:18 #851348

Quan la Colau deixi de fumar canutos, tots anirem millor.
  • Perera
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 24 Nov 2016 10:00 #851369

La veritat es que totes les lleis que surten (o els globo-sondas que ens envíen continuament) semblan fetes per malaltissos mentals del tipus yogui-que-mola... aixo i tantes altres coses son les que fan que la confiança en lo public i la política arribi a on arriba i que supossats defensors de no se sap que acabin resultant guanyadors dels cors del poble... i aixi ens va.
  • RPodio
  • Fuera de línea
  • Catedrático LR
  • Catedrático LR
    Socio
  • Gracias recibidas: 101

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 24 Nov 2016 11:15 #851378

Jo ho porto malament tot això, potser es perquè em considero a mi mateix una persona recta, de principis i compromesa amb el medi ambient : Trio per el seu bon reciclatge totes les meves deixalles, separo les piles i els medicaments, i els deposito als contenidors adequats. Evito en lo possible tot embolcall. Tot i així  hem fa mal cada vegada que compro una garrafa d'aigua (de 8 litres) i evito el mes possible les ampolles de plàstic. No compro mai per exemple fruites i verdures presentades en safates i prioritzo, sempre que es possible el que es detalla a granel. Procuro que el que compro sigui de proximitat. No malbarato l'aigua i quan es pot escollir dono preferència al que es biodegradable, etc, etc......

Per això hem fa mal sentir-me a vegades demonitzat, per alguns (i ara vetat des de les institucions) des de el mes absolut simplisme, per el sol fet de tenir un vehicle 4x4 dièsel de  +20 anys i fer-lo servir de tant en tant.

Ara, a sobre de demonitzar-nos, ens volen vetar l'eina que alguns fem servir simplement per acostar-nos a la natura per gaudir-ne i respetarla (trepitxant si es pot una mica de fang o de neu, perqué no) mes enllà d'on ens poden dur transports públics i les bones cames que ja no tenim....
  • landlover
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
    Socio

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 24 Nov 2016 12:55 #851387

De casualitat he arribat a aquest post.

No som de Catalunya, jo som de Mallorca, però exactament igual em sento jo.

A casa reciclam tot el plàstic, el paper i el vidre.
Separam les piles, els fluorescents i els medicaments.
Duim bosses reutilitzables a cada cotxe per quan anam al super.
Em fa mal cada cop que veig que algú tira xiclets, cigarretes, papers,... al carrer, a la platja o des d'algun cotxe en marxa.
Em fa mal cada cop que, fent una excursió he trobat porqueria a llocs on solament ho ha pogut tirar algú que anava caminant i no ho ha volgut tornar a baixar fins a un contenidor >:(.
Em fa mal cada cop que, anant amb el 4x4, he trobat abocadors de runes d'obres, d'electrodomèstics o fins i tot de ¡¡¡barques!!! :o enmig del camp.
I podria seguir així durant dies...

Però els terroristes som nosaltres per tenir una afició "minoritària". :BangHead:
  • xiscorp
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
  • Gracias recibidas: 1

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 24 Nov 2016 20:59 #851468

Gracies xiscorp,

Sentir-te acompanyat en el sentiment reconforta ;)

Jo entenc que es vulgui preservar la qualitat del aire de les ciutats i del seu cinturó, però les solucions que es proposen son massa sovint  simpistes i draconianes.

Als usuaris dels 4x4, molta gent i especialment els integristes del que anomeno "ecologisme mal entès" ens suposen ser uns irresponsables  mediambientals.

Es cert que el comportament d'alguns d'aquestos propietaris de 4x4 ajuda
  • landlover
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
    Socio

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 28 Nov 2016 14:32 #851895

Benvolgut Josep.En gran part faig meus els teus raonaments però no et quedis amb el tema 4x4, l'exclusió és per a tots els vehicles d'ús privat i la prohibició, especialment, va dirigida cap els motors de combustió diesel.

És preocupant que les ments pensants dels qui ens governen es dediquin a buscar prohibicions per aconseguir allò que no aconsegueixen fent més pràctica i senzilla la vida dels seus conciutadans ¡I vès per on, aquests són qui els han votat! Vull dir que estan vetant l'ús d'un bé privat a qui el pot utilitzar sense cap inconvenient fora d'una demarcació ¿que potser no embruta/poluciona igual dins de l'àrea metropolitana que fora?

Ja sabem tots que l'ús que cada un de nosaltres li pot donar al seu vehicle i que, segons l'utilitzem, serà més o menys respectuós amb el mediambient. Però el que no és de rebut és que ens prohibeixin drets quan cada cop és més car l'ús del transport públic (2'15 € el bitllet senzill del metro). Ja em perdonareu però crec que em surt molt més a compte utilitzar la meva scooter de 4 temp que no pas utilitzar el transport públic: amb el que gastaria amb anar i tornar el mateix trajecte de metro o bus, podria anar i tornar de BCN als peus del Montseny.

A més a més, als que viuen a l'àrea metropolitana, si "es sacrifiquen" desvallestant el seu vehicle polucionador, se li farà entrega d'un títol per a l'ús del transport públic ¡Fantàstic! ¿I aquells usuaris que viuen fora de l'àrea metropolitana i que s'han de desplaçar diàriament a la capital? ¿Els hi regalaran un forfait multitransport? ¿O s'hauran d'empassar la prohibició i deixar d'utilitzar l'únic mitjà de transport que tenen, que segurament poluciona més que un de nou, però que és l'únic que es poden permetre perquè ja el tenen pagat i no poden accedir a la compra d'un de més curós amb l'atmosfera de la capital?

Que es deixin de collonades (disculpi l'expresió, Sr. Moderador) i que apostin d'una vegada pel transport públic gratuït i veuràs com l'àrea metropolitana i la resta de grans viles i ciutats tenen un aire menys polucionat.

I no ens oblidem dels busos i taxis que circulen per la conurbació que, probablement, tot i que siguin posteriors a la data en que volen fer el tall, poden ser més bruts i polucionadors que qualsevol altre vehicle que sigui força posterior en temps i amb una mecànica molt més senzilla.

Ja ho he dit ¡Transport públic gratuït! ¡I que deixin de tocar els nassos a la gent, que prous mal de caps tenim tots plegats per sobreviure i mantindre un nivell de vida paupèrrim!

I per globus sonda, com algú s'imagina, allò que es fuma i fa vindre el riure.

¡Apa, ja m'he esplaiat!

Signat: La Croqueta Empipada
  • Mr. Croqueta
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Gracias recibidas: 4

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 28 Nov 2016 21:01 #851950

Benvolgut David,

Aquest es un tema que donaria per dotzenes de pagines.

Jo treballo a la Pl. Catalunya. Aquest migdia, avui, ara, fora de temporada turística, a l'hora de dinar, m'he creuat alhora amb 3, si 3,  busos Turístics (Aquest enormes autobusos de 2 pisos descapotats, al estil dels Bristol anglesos dels anys 60, que no se quin motor porten, però que treuen molt de fum negre per l'escapament)

El que m'ha passat per davant, per cert quan jo passava amb el semàfor en verd (ell se l'ha trincat) duia en aquell moment 3 persones a bord, 3 noies japoneses.

Eficiència energètica si senyors. Un bus de 60 places per passejar 3 guiris, sortint de la Pl de Catalunya, per La Pedrera, el Parc Güell, la Sagrada Família etc... i de passada fumar ben fumat el nostre patrimoni monumental.

Sense parlar dels edificis de construcció moderna o amb reformes "design" (amb projecte visat per l'ajuntament) com el despatx on jo treballo, on en ple mes de novembre, i per poc de Sol que faci, i en camisa de màniga curta,hem de posar l'aire condicionat (fred) per vèncer l'efecte hivernacle d'una façana completament de vidre etc...

I així explicant anècdotes al voltant del tema aquest de la pol·lució i l'eficiència energètica podríem passar-nos hores i hores...

Una abraçada

Josep
  • landlover
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
    Socio

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 05 Dic 2016 18:58 #852854

Aquests polítics de l'Ajuntament de Barcelona, que diuen ser d'esquerres, el que fan amb aquesta llei, és penalitzar a la gent humild, a la que no pot canviar sovint de vehicle, i que te un cotxe antic, que fa durar molts i molts anys. És molt injust.
  • oscar7
  • Fuera de línea
  • Iniciado en LR
  • Iniciado en LR
    Socio

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 05 Dic 2016 19:44 #852864

Quants cotxes circulen de més de 20 anys? És pura demagògia de cares a la galeria. El meu defender compleix la normativa de quan es va fabricar. A més l'estat potenciarà el diesel en aquella època, ens indemnitzarà per estafa? Si al final sortirà més a compte donar-li de baixa i sense itv i pagar multes.
Com algú pot trobar bé aquestes sancions? La gent ja és va renovant el cotxe i els quatre antics que queden són irrellevants. Fa quant, 20 anys? Ningú tenia diesel i ara en té tothom sense necessitat d'haver putejats al qui tenia un benzina.
  • Blop
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 13 Dic 2016 12:56 #853893

Jo visc al centre de la ciutat i la meva pregunta es ¿hauré de guardar el cotxe fora de les rondes per poder sortir de ruta?¿Seguiré pagant el mateix impost( o mes car) de circulació  per circular menys?¿si hi han cada cop menys vehicles i les motos i les bicis(que no paguen impostos) podràn pagar el mantenimient dels carrers de la ciutat?¿seguirem pagant els cotxes les obres dels carrils bici?
Em sento estafat per l'ajuntament de la Colau
GPGR
  • gplr
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 13 Dic 2016 13:16 #853895

Jo aquestes mesures les veig bastant inaplicables, per que una cosa es la voluntat d'alguns polítics i l'altra la realitat expressada en els casos que heu estat explicant. L'última d'ahir es que qui doni de baixa un vehicle de certs anys i es comprometi a no comprar-ne un altre tindrà el transport public gratis a BCN... molt bé, dones de baixa el cotxe i et compromets i després compres un cotxe i el fiques a nom d'algun familiar, un cost més per l'adminstració ( a costa dels nostres impostos ) i seguim tenint el mateix problema de contaminació etc...

D'altra banda com bé s'ha dit pocs vehicles de més de 20 anys circulen en camvi tots els Seats i VW del VW Gate circulen dia a dia i ningú ha dit res... Si hi hagues una xarxa de transport public eficaç segurament circularien molts menys vehicles, jo mateix per anar a Barna em veig obligat a utilitzar el cotxe i l'AP7 per que des del Montsìa no tenim cap comunicació decent i el que es potencia ara es el transport amb autobús, com a la posguerra, per que el lobby dels autobuseros presiona a sac i la Generalitat els va subvencionant les linies, en camvi al linea de tren R16 tant la que depen de la Generalitat o de Adif no s'hi fa cap inversió, no es pensa fer el Corredor del Mediterrani i a més l'AP7 es de peatge... aqui ningú ha fotut res en la vida i ara tots es donen la culpa uns als altres que si Madrit que si la Generalitat que si la mare que els va parir!
  • saharien
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
  • Gracias recibidas: 3

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 14 Dic 2016 14:20 #854039

Yo creo que es mucho mas sencillo: están abonando el terreno para justificar una subida brutal de los impuestos relacionados con esos vehículos. Y si no, atentos al impuesto de circulación de 2017!
  • alcontar team
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Gracias recibidas: 566

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 14 Dic 2016 19:48 #854066

No és el meu cas ja que sóc d'un poble de l'Empordà, però pel que fa a una possible pujada de l'impost, no seria factible a través d'un club (per exemple aquest mateix) gestionar un domicili on els socis puguin inscriure el vehicle, com fan les empreses grosses amb la flota de vehicles? És a dir si a Barcelona us la foten doblada, canviar el domicili del cotxe a un poble on es pagui poc.
  • Blop
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 14 Dic 2016 20:09 #854071

És a dir si a Barcelona us la foten doblada, canviar el domicili del cotxe a un poble on es pagui poc

Ja, però t'has d'empadronar. Aixo es el que fa molta gent que té segona residencia. Als pobles sempre ha estat mes econòmic tenir cotxe, al mateix tems també esdevé mes necessari (i a vegades imprescindible) Jo he tingut segona residencia durant 25 anys, però ara ja no en tinc. 
Com no m'empadroni a casa teva :-)

De totes maneres mes que l'impost (que per molt que el pugin, no costarà mes que uns cèntims d'euro per dia) el que em fa por es que un dia no em deixin treure el Discovery del garatge...
  • landlover
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
    Socio

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 14 Dic 2016 20:15 #854076

És a dir si a Barcelona us la foten doblada, canviar el domicili del cotxe a un poble on es pagui poc

Ja, però t'has d'empadronar. Aixo es el que fa molta gent que té segona residencia. Als pobles sempre ha estat mes econòmic tenir cotxe, al mateix tems també esdevé mes necessari (i a vegades imprescindible) Jo he tingut segona residencia durant 25 anys, però ara ja no en tinc. 
Com no m'empadroni a casa teva :-)

Per això deia si hi ha alguna via legal per fer-ho a través d'una associació domiciliada al poble i els socis poder inscriure el cotxe allà. Si fins i tot hi ha clubs de fumadors de marihuana on fumen porros legalment!
De totes maneres tinc un dubte amb això del padró, jo estic empadronat a cal meu pare encara, però ara torno a viure al meu poble natal (el poble de la meva mare) i si un dia m'agafa per empadronar-me i no toco els papers del cotxe què passa? Rebré una notificació de trànsit?
  • Blop
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys 19 Dic 2016 14:20 #854558

Apareixen idees però em fa l'efecte que no acabem de tindre clar el tema. A veure si entre tots en treiem l'entrellat.

Per modificar l'adreça de la documentació del cotxe has d'aportar un certificat d'empadronament com bé diu en Landlover. Per aquest motiu l'idea que proposa en Blop de que ens associem en una adreça del Club no la veig factible.

Les grans empreses posen la seu en pobles petits per aquest motiu i, així, aconseguir una reducció significativa del cost de l'Impost Municipal de Circulació en el conjunt de la seva flota de vehicles. Aquest no seria le nostre cas doncs cada soci del CLRTTE té la seva seu al seu domicili (allà on està empadronat). Per poder fer quelcom com el que es comenta, caldria que tots els interessats tinguéssim la mateixa adreça del Club amb les seves conseqüents contrapartides com, en cas de sanció, la informació arribaria a l'adreça del Club i no del propietari del vehicle.

Ens tocarà passar pel sedàs de l'administració però tampoc veig massa factible que es pugui dur a terme de la forma que diuen volen aplicar. Segur que, en un estat com el nostre, la picaresca florirà i sortiran opcions per estalviar-se el desballestar el cotxe, aconseguir abonaments gratuïts de transport públic,... Però això serà més factible pels residents de l'àrea metropolitana que per a la resta d'usuaris.

Si un de nosaltres anés a BCN amb el seu cotxe diesel de 30 anys ¿no podria accedir a la capital catalana? ¿Ens confitem el cotxe? ¿No tindriem dret a possibles accions dissuassories amb cost zero?

Està per veure. Temps al temps.
  • Mr. Croqueta
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio

• Página:
  • 1