Últimos mensajes

    • Avatar de Tesla
    • Ruido de transmisión
    • Buenos Abriles compañeros foreros. Estoy escuchando últimamente un ruido en la transmisión de mi disco threehundred tdi. Este tiene lugar en la parte delantera y es como de carraca. Me puse debajo y pude ver que el eje de transmisión delantero tiene juego axial y una vez comptobado el trasero vi que éste último no presentaba juego. Por ello y una vez comprobadas las crucetas que están bien, determiné que el debe ser el estriado de la pieza que conecta los cardanes de la transmisión AV al diferencial, por la parte delantera del árbol AV y también por la parte trasera de dicho árbol. No sé si he dicho una tontería o es algo que le haya pasado a algún compañero, por lo que rogaría me indicara si es de fácil solución para ambos extremos del la conexión del árbol AV o si es muy cara du reparación y sobretoso y en el caso de tratarse de un estriado parecido sl de los palieres con el diferencial si este estriado se gasta tanto en la recepción del movimiento como en la recepción del mismo, con lo que sería cambiar 4 piezas, o por el contrario solo se desgasta una de ess dos partes. Toy hecho un lío y lo único que sé es que el árbol tiene juego axial cuando lo giro con la mano y que las crucetas están bien. Help! Alguna idea?? Gracias compañeros. Un saludo...
    • En: DISCOVERY / Discovery I y II
    • 23 Abr 2024 18:37
    • Precio RR 3.9 gasolina 1990
    • Para una restaruración no creo que sea la base adecuada. Tiene winch, y accesorios, aunque se pueden quitar, normalmente las restauraciones son vehículos que suelen tener todo original y en un estado aceptable para que el coste sea más bajo. Por otro lado, es un vehículo que aunque usado, hay mercado que lo demanda por múltiples cuestiones. El precio de compra o venta, es tan dispar como cada comprador o vendedor quiera. Me remito a los comentarios de más arriba. Personalmente me parece bonito, aunque echo en falta foto del motor e interiores.
    • En: RANGE ROVER / Range Rover Classic + P38
    • 23 Abr 2024 10:06
    • Avatar de Nino SGH
    • Temperatura 2.4 Puma
    • Sinceramente creo que tienes un problema. El funcionamiento de la inyección va según temperatura del motor, no está inyectando lo mismo a 0° que a 20° y eso sin contar el avance de la inyección y otros parámetros importantes que coge de la temperatura del motor para su buen funcionamiento. La aguja no se mueve hasta que no llega a una temperatura y va subiendo hasta que se queda en la mitad hasta que no sobrepasa cierta temperatura que sube de golpe. Según has comentado el coche lo tienes reprogramado, yo me pondría en contacto con el que reprogramó el coche por si hay alguna variante tocada en el mapa.
    • En: DEFENDER / Defender TD5 y TD4
    • 23 Abr 2024 09:07
    • Avatar de Paulbas
    • De nuevo por aquí...ahora un Santana 2.5?
    • Buenas amigos, Seguimos adelantando algo....a nivel de mecánica pues sacar la Transfer para poder solucionar el tema de las 4x4 que iban bloquedas todo el rato, el tornillo que funciona de palanca para la varilla amarilla que estaba roto y la habían inmovilizado, la transmisión delantera cascada y las copas de dirección igual. Y si estas cosas estaban así, pues imaginaos aceites y demás. Repuestos de uno de los colaboradores Eigas4x4. Y en el cajón trasero hay un poco de desastre pero, ya tengo el tapizado terminado asientos traseros colocados. La rueda de momento adentro temporalmente aunque, su sitio final será en el capot. En breve más!;)
    • En: General / Pasarela Land
    • 23 Abr 2024 08:37
    • ¿¿BIMASA O MONOMASA??
    • Ni de coña......en coches poco potentes,de 90cv o 100cv podria ser una opcion,yo en su dia lo.puse un leon tdi 110cv,y no iba mal..... En un freelander,con 400nm de par y los 2000kg de peso....vas a hacer sufrir mucho el.cigüeñal...,yo lo siento pero no lo haría....si buscas por autodoc ó oscaro o similares tienes bimasa por unos 350€.no.merece la pena ahorrarte 200 y pico € y luego provocar una avería mayor. Enviado desde mi M2012K11G mediante Tapatalk
    • En: Consultas por Modelo de Land Rover / FREELANDER
    • 22 Abr 2024 22:18
    • Mecanismo Puerta Range Rover Classic
    • Un gusto leerte y verte por aquí. 1.- El enlace no es específico, sino genérico. En el sentido que es un tema que se ha tratado muchas veces, y si lo pones en el buscador te aparecen innumerables respuestas a modo de patrón, idea, etc... no hace referencia a una solución específica. 2.- Lo que se me fastidió a mí, fueron las varillas/mecanismos. Aprovecho para decir que lo solucioné cortando cual cirujano la chapa interior hasta que me permitió el acceso. Como una operación de rodilla, cual artroscopia. 3.- Desconocía lo del actuador. Gracias por el apunte. Parece que estamos destinados a estos cacharros. Como no tenía otra cosa mejor que hacer, hoy he estado engrasando crucetas (intentando pues el cacharro engrasador es una mierda), dandole algo de spray a las zonas decoloridas, y pidiendo juntas y retenes insospechados (del odómetro de la transfer) que jamás se le ocurriría a nadie ni mirar ni mucho menos cambiar...... Se ruega ampliación del detalle y posición del actuador. Mis respetos, caballero.
    • En: General / Consultas Land Rover en general
    • 22 Abr 2024 20:56
    • Avatar de g2_sport
    • turbo tgv para 300tdi
    • El taller es/era JMC boxes supongo, y ya no lo lleva la persona de la que creo que hablas. Ahora el taller esta abierto como a ratos, es raro. De todas formas en Burgos tienes Autojovi 4x4 que siempre tiene varios Land Rovers en la puerta
    • En: General / Consultas Land Rover en general
    • 22 Abr 2024 11:38
Bienvenido, Invitado
Nombre de Usuario: Contraseña: Recordarme

banner sanchez banner Eigastodox4    banner tombuctubanner storm4x4

TEMA:

Bones a tots una de adhesius 31 Ene 2013 19:33 #656483

La dels vikings, era per una historia de fa mooooooooolt de temps en la que algu, va dir que aquestes terres, eran "tierras vikingas".  I es va aprofitar aixo, per agafar el logo de Rover i fer aquest escut.

Saluttt
  • 109LRS
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Mensajes: 2207
  • Gracias recibidas: 5

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 31 Ene 2013 19:38 #656487



Hola
Crec que el NACA es refereix a aquesta

Gracies GASSMAN per aclarir-me el dubte. 
  • SNAIL 88
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 31 Ene 2013 20:22 #656502

Jo havia fet un logotip casolà bastant potiner arran de Les Comes que vaig veure els nord-catalans que portaven el logo verd i posava CATALANDS i un 66 (número de Perpinyà de les matrícules).




Sobre el mapa de Catalunya trobo que és incomplet. Pancatalanisme a part (País Valencià i Balears), em refereixo més aviat a la Catalunya Nord, que no per pertànyer a França deixa de ser Catalunya i si m'apures segur que més d'un andorrà que corre per aquest fòrum també li fotria gràcia.
El mapa hauria de ser aquest:
  • Blop
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 31 Ene 2013 20:26 #656503

Sobre el logotip viking no li trobo sentit ja que no tenim res a veure amb els vikings.
El fet que posi Club Land Rover de Catalunya tampoc té gaire sentit si no existeix aquest club, suposo que hi havia la idea de fer-lo i va quedar en no res. En tot cas jo sempre he trobat a faltar un Club LR català.
  • Blop
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 31 Ene 2013 21:46 #656526



A mi, personalment la que més m'agrda es aquesta peró sense lo del club land rover catalunya.
Potser si que hi deixaria "Club Land Rover".
Amb color verd
  • pessols
  • Fuera de línea
  • Iniciado en LR
  • Iniciado en LR
    Registrado
  • Mensajes: 328
  • Gracias recibidas: 0

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 31 Ene 2013 22:02 #656531

Bones estava liat amb el disco, a mi personalment m agrada aquesta verda, que us a sembla si fiquesim CATALANDS i a sobre el mapa LAND ROVERS DE CATALUNYA.
Les mides pensades 10x5.
Com s'ha de fer lo de la llista?
  • Naca
  • Autor del tema
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 31 Ene 2013 23:34 #656556

Doncs ens anem apuntant aquí mateix... Però ara que hi ha tema de discussió amb el logo proposo recollir vots, que puguem dir-nos-ho per aquí i quan estigui decidit ens apuntem.

Voto per l'òval verd de Catalands amb "Club Land Rover"

A veure si anem definint i després ens apuntem i les encomanem per ordre.

Salut!
  • Miquel
  • Avatar de Miquel
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Mensajes: 1526
  • Gracias recibidas: 3

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 31 Ene 2013 23:41 #656557

+1 per el oval verd
  • Naca
  • Autor del tema
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 31 Ene 2013 23:57 #656564

Jo també en vull una, i voto per l'oval verd amb LAND ROVERS DE CATALUNYA.
Mi Pequeño Taller -> www.youtube.com/c/DraudesWorks...ion=1
Mi Recuperación del Santana 1300 -> clublandrovertt.org/index.php/...art=0
  • scattrack
  • Avatar de scattrack
  • Fuera de línea
  • Iniciado en LR
  • Iniciado en LR
    Registrado
  • Mensajes: 369
  • Gracias recibidas: 4

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 01:40 #656568

Es cas de fer-se jo penso que no es tindria que possar res de club land... Ja que la majoría ja som socis d'aquest club i els que no ho son (encara)  ja s'aprofiten de la seva estructura, a més a més va ser una iniciativa de Senglars 4X4 i penso que són ells els qui la tindrien que tirar endavant com a club.

De totes maneres a mi m'agrada aquest logo:



Amb "Catalands" possat a dalt i a sota només "Land Rover".

Penso que així estaría molt bé.

Salutacions
  • Tequila
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 07:45 #656573

Bon dia a tots.
Fem una cosa que cada un digui logo que li agrada, quantes en vol i si vol (land rovers de catalunya o club land rover de catalunya)
Despres farem recompte i es fara la que tri la majoria.
De moment guanya el oval verd.
  • Naca
  • Autor del tema
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 09:46 #656594


Bon dia a tots, que us sembla aquesta tal com esta pero suprimint lo de club i centran land rovers de catalunya?

Si agrada fiquem unitats que volem.
Estic a l espera de altres presupostos per donar preu exacte, l enviament podria ferlo per correus com a carta normal, que us sembla?
Ara m'ha vingut al cap si que hi ha un club catala land rover, aquest mateix el foro autonomic. Sense cap mena de anotacio politica ni res per l estil  ;)
  • Naca
  • Autor del tema
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 09:57 #656596

A mi m'agraden tots, la meva proposta és més amunt, i la que comentes (Naca) també em sembla be.

Per mi: SI

Salut!
  • Miquel
  • Avatar de Miquel
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Mensajes: 1526
  • Gracias recibidas: 3

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 11:47 #656612

Respecte al tema de publicitar un club inexistent teniu raó. Personalment el disseny que més patxoca em fa és aquest, però amb un text estil  "LAND ROVER'S DE CATALUNYA" o bé substituir la paralaula "CLUB" per "GRUP", és a dir "GRUP LAND ROVER DE CATALUNYA".



Nois, això va agafant forma.

Carles (GASSMAN)

P.D. ¿Hi ha per aquí algun voluntari aficionat al disseny gràfic que el pogués fer?
Discovery IV 3.0. del 2011. "la Smeg"
Ex - Defender 90 TD5 del 2006. "la Kelvinator"
Desde Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), a los pies del Montseny.
  • GASSMAN
  • Avatar de GASSMAN
  • Fuera de línea
  • Dr. LandRovero
  • Dr. LandRovero
    Delegado de Comunidad
  • Mensajes: 4742
  • Gracias recibidas: 132

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 12:28 #656617

+1
  • Mr. Croqueta
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Mensajes: 1782
  • Gracias recibidas: 4

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 13:07 #656624

Naca, sense entrar en polèmica , aquest foro és un subforo del CLRTTE ( club land rover todo terreno de españa ) i penso que es erroni publicitar una cosa que no existeix com bé diu Carles ( Gassman ). No entrem en aquesta mena de discusions ya que per aquí som tots del mateix parer,  i si aprofundim més li donarem treball extra a Carles i tindrà que "ficar la tisora".

Així doncs coincideixo amb Carles i David.

Logo verd i " Grup Land Rover de Catalunya"

PD intento modificar el logo a veure si puc...
  • Tequila
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 13:14 #656625

Respecte al tema de publicitar un club inexistent teniu raó. Personalment el disseny que més patxoca em fa és aquest, però amb un text estil  "LAND ROVER'S DE CATALUNYA" o bé substituir la paralaula "CLUB" per "GRUP", és a dir "GRUP LAND ROVER DE CATALUNYA".



Nois, això va agafant forma.

Carles (GASSMAN)

P.D. ¿Hi ha per aquí algun voluntari aficionat al disseny gràfic que el pogués fer?


Com a un dels membres de Senglars4x4 m'agradaria molt que la iniciativa aquesta tirés endavant. És per això que jo agafaria 4 adhesius. Altre gent propera a nosaltres i que malgrat no ser socis del CLRTT tenen LR (molt d'ells, gent que forma/va part dels Senglars4x4 en els principis dels temps també crec que es sumarien a la iniciativa).
Dit això jo estic d'acord amb en Carles, canviant la paraula CLUB per GRUP ja que tècnicament i legalment aquest club català no existeix. També voto per la forma ovalada sobre fons verd.
Si aquesta iniciativa la volem tirar endavant crec que seria ideal dues coses:
1-Obrir un post per elaborar la llista amb una data determinada de tancament on es reculli el disseny a escollir i el número d'adhesius a adquirir per cadascú.
2-Possibilitat de "fabricar" més adhesius dels encarregats a la llista per poder proveïr a nous possibles interessats que en un futur ens coneguin.
3-Publicar els pressupostos que es trobin així com les empreses que el realitzin i les diferents qualitats. Ja que a vegades val més pagar una mica més per tenir un adhesiu de qualitat.

Bé aquesta és la meva proposta.

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 13:46 #656636

Opino igual que en Wilk.

I m'agrada aquest logo nou. Aixo si, em guardare les enganxines del "barco" al baul de los tesorroooooooooooossssss...

Saluttttttt
  • 109LRS
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Mensajes: 2207
  • Gracias recibidas: 5

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 13:57 #656640

Jo tambe treuria la paraula club, ara stic a l espera d una empresa d aqui manresa, cuan tingui presupost l envio.
Gassman, aquesta empresa ens pot retocar com vulguem l adhesiu.
  • Naca
  • Autor del tema
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 14:47 #656654

Jo tambe m'apunto a la del oval verd!!
  • jordi-td5
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 14:56 #656655

Jo també estic d acord amb la substitució del club per grup.
Un vot per l oval sobre fons verd amb el mapa amb les quatre barres
  • tarraco
  • Avatar de tarraco
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
    Socio
  • Mensajes: 954
  • Gracias recibidas: 88

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 15:36 #656660

Si que hi ha gent assenyada per aqui, no??!
Pensava que tots érem una colla de delinqüents quatreros que destrossàvem la natura, hahaha!

Vinga va! Un +1 per el Wilk, que intenta posar ordre! Tema enganxines endavant!
  • Miquel
  • Avatar de Miquel
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Mensajes: 1526
  • Gracias recibidas: 3

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 19:48 #656705

No siguis "folloneru" Miquel, que prou mal ha fet temes semblants a aquest en aquest club!!!    ::)

I ara hi ha certa armonia que millor no trencar!!!  ;) ;D

Salutttt
  • 109LRS
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Mensajes: 2207
  • Gracias recibidas: 5

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 22:13 #656758

Bones a tots, nou presupost 2 euros unitat amb vinil impres mes laminat brillant.
Suposo que tot es negociar-ho
  • Naca
  • Autor del tema
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 01 Feb 2013 22:35 #656769

Jo m'ofereixo com a dissenyador, ara us passaré un esbos
Mi Pequeño Taller -> www.youtube.com/c/DraudesWorks...ion=1
Mi Recuperación del Santana 1300 -> clublandrovertt.org/index.php/...art=0
  • scattrack
  • Avatar de scattrack
  • Fuera de línea
  • Iniciado en LR
  • Iniciado en LR
    Registrado
  • Mensajes: 369
  • Gracias recibidas: 4

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.