Últimos mensajes

• taller en Valladolid o Madrid para instalar Bloque...
    • Creo que, si no vas a hacer trialeras y lo que quieres es seguridad de tracción, deberías mirar el autoblocante ATB de Ashcroft ashcroft-transmissions.co.uk/p...-atb/ . Funcionan muy bien y te ahorras compresor, cableado y otras historias. Siempre está ahí y funciona cuando hace falta. Lo llevo unos años en los dos ejes y funciona fantástico, se nota mucho en cruces de puentes y barro/nieve. Las aduanas con Inglaterra están imposibles de caras, si te decides, compara precios en España...
    • En: DEFENDER / Defender 200, 300, TD5, TD4
    • 24 Mar 2025 20:46
    • Puerta trasera bloqueada P38
    • Buenas tardes, tengo un problema, no pedo abrir la puerta trasera izquierda , es un P 38 , tiene el inmo quitado por Tombuctu , Oscar me recomendo no usar el mando y abrir y cerrar solo con la llave, se ve que por error esa puerta se quedo cerrada con supercierre y ahora no hay manera. Hay alguna forma de abrirla? Muchas gracias y un saludo. A Duque
    • En: RANGE ROVER / Range Rover Classic + P38
    • 24 Mar 2025 20:30
    • ITV de Clásicos nueva normativa RD 892/2024
    • Si tienes anotaciones en ficha tienes que hacerlo por el "turno B" No vale como todo el mundo, porque te tiran en la primera Itv que pases. Yo lo estoy haciendo así en mi 2A del 68. Me fui al ingeniero que me homologa cosas, me dijo que sin problema pero que iba a tardar mucho (en Madrid. Entiendo que las DGT de otras provincias estarán menos cargadas, aunque en todas se toquen los huevos de forma similar) Y así esta siendo. Llevo 4 meses esperando pero bien esta lo que bien acaba...
    • En: Consultas por Modelo de Land Rover / SERIES
    • 24 Mar 2025 20:22
    • Sobre los tres amigos
    • Buenas tardes, después de vuestro mensaje de bienvenida, os quería comentar lo que me ocurre con mi td5 y los tres dichosos amigos. El vehículo lo compré nuevo en el 2001 porque tenía muchas ganas de el, tuve un tiempo que todo muy bien la verdad es que lo uso poco en campo aunque a veces lo he metido. Desde hace unos años me están dando la lata los tres amigos y hasta ahora lo he ido solucionando en un taller donde me los apagaban y duraba un tiempo, a veces mas otras menos, una vez me dijeron que era un sensor y lo cambiamos pero también acabó encendiéndose. Este año cuando lo he llevado para pasar la itv no conseguían ni que el ordenador les dejara entrar, a lo que han dicho que era el modulo, pero como en el foro he leído varias soluciones pues quisiera intentar otras vías antes de buscar un modulo. He visto vuestro brico, despiece modulador td5, donde explicáis como repararlo pero no consigo ver las fotos, no sé si es que como hace tiempo que está publicado igual se han borrado. Tengo un mecánico amigo que va a intentar buscar una solución pero yo con vuestra ayuda quisiera ver si puedo echarle una mano para ver por donde empezar. Os quería preguntar varias cosas. La primera, sería posible conseguir las fotos de dicho brico? segunda, sabe alguien si para ver los fallos necesito un nanocon en concreto o cualquier maquina de diagnosis vale? porque con una que tiene el no hay manera de entrar y tampoco con la del taller que conozco que antes me los borraba. Tercera, en otra de las repuestas del foro alguien dice que el suyo tenía un cable rozado y mi pregunta es. Sería mejor empezar por repasar los cables? Si alguien me puede ayudar os estaría muy AGRADECIDO. Por ciento en la presentación me habéis dicho lo de poner una foto del coche pero ahora no tengo ninguna pero en cuanto pueda subiré una y lo del encuentro nacional no podré ir por el curro pero espero que en otra ocasión si que nos veamos . DE NUEVO GRACIAS Y UN SALUDO A TODOS
    • En: General / Consultas Land Rover en general
    • 24 Mar 2025 19:20
    • Sobre los tres amigos
    • Buenas tardes, después de vuestro mensaje de bienvenida, os quería comentar lo que me ocurre con mi td5 y los tres dichosos amigos. El vehículo lo compré nuevo en el 2001 porque tenía muchas ganas de el, tuve un tiempo que todo muy bien la verdad es que lo uso poco en campo aunque a veces lo he metido. Desde hace unos años me están dando la lata los tres amigos y hasta ahora lo he ido solucionando en un taller donde me los apagaban y duraba un tiempo, a veces mas otras menos, una vez me dijeron que era un sensor y lo cambiamos pero también acabó encendiéndose. Este año cuando lo he llevado para pasar la itv no conseguían ni que el ordenador les dejara entrar, a lo que han dicho que era el modulo, pero como en el foro he leído varias soluciones pues quisiera intentar otras vías antes de buscar un modulo. He visto vuestro brico, despiece modulador td5, donde explicáis como repararlo pero no consigo ver las fotos, no sé si es que como hace tiempo que está publicado igual se han borrado. Tengo un mecánico amigo que va a intentar buscar una solución pero yo con vuestra ayuda quisiera ver si puedo echarle una mano para ver por donde empezar. Os quería preguntar varias cosas. La primera, sería posible conseguir las fotos de dicho brico? segunda, sabe alguien si para ver los fallos necesito un nanocon en concreto o cualquier maquina de diagnosis vale? porque con una que tiene el no hay manera de entrar y tampoco con la del taller que conozco que antes me los borraba. Tercera, en otra de las repuestas del foro alguien dice que el suyo tenía un cable rozado y mi pregunta es. Sería mejor empezar por repasar los cables? Si alguien me puede ayudar os estaría muy AGRADECIDO. Por ciento en la presentación me habéis dicho lo de poner una foto del coche pero ahora no tengo ninguna pero en cuanto pueda subiré una y lo del encuentro nacional no podré ir por el curro pero espero que en otra ocasión si que nos veamos . DE NUEVO GRACIAS Y UN SALUDO A TODOS
    • 24 Mar 2025 19:19
    • Sobre los tres amigos
    • 24 Mar 2025 19:19
Bienvenido, Invitado
Nombre de Usuario: Contraseña: Recordarme

banner sanchez banner Eigastodox4    banner tombuctu banner storm4x4

¡DESCUENTOS ESPECIALES PARA SOCIOS!

TEMA:

Bones a tots una de adhesius 25 Ene 2013 08:43 #654904

Bon dia a tots!!!
No se si aquest es el lloc on fer la pregunta,si no em corretgiu jijijiji, fa dies que veig amb algun company que al perfil ten un logo de "catalands".
La meva pregunta es si sabeu on podria conseguir-la com a adhesiu pel cotxe?
Merci
  • Naca
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Bones a tots una de adhesius 25 Ene 2013 14:20 #654980

Hi han contadisimes d'aquestes.......no crec que mes de 20.

Les va fer l'Angel Iraberri les enganxines.

El logo es va fer fa força temps.......es una idea que esta alli esperant una empenta final!!  :)

Saluttt
  • 109LRS
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Gracias recibidas: 6

Bones a tots una de adhesius 25 Ene 2013 18:19 #655046

Merci, he estat mirant per internet i he vist que era que es volia formar un club, pero no he vist res mes, la idea em sembla perfecte i estaria be que la tiresim endavant.
  • Naca
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Bones a tots una de adhesius 25 Ene 2013 19:45 #655060

Merci, he estat mirant per internet i he vist que era que es volia formar un club, pero no he vist res mes, la idea em sembla perfecte i estaria be que la tiresim endavant.

Hola
Jo aquests adhesius que possa CATALANDS els he vist hi ha la part superior possava Club Land Rover de Catalunya.
Salutacions
  • SNAIL 88
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Bones a tots una de adhesius 28 Ene 2013 14:06 #655608

Doncs llavors vol dir que algu n'ha fet mes........les que jo tinc, nomes fica CATALANDS......

Saluttttt
  • 109LRS
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio

Bones a tots una de adhesius 28 Ene 2013 16:06 #655627

CATALANDS !!!! que es això !!!!
:P :P

Es molt llarg d'explicar, es cert que hi han dos tipus d'adhesius i estan censurats !!!  ;D ;D (es broma)...

Jo ja no en tinc, ho sento !!.

Xavi
  • XAVI 300 TDI
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Gracias recibidas: 2

Bones a tots una de adhesius 28 Ene 2013 19:52 #655666

Bones.
Em presento. Soc l'albert, nou per aquì amb un TD5 del 2004 desde novembre.
Vaig veure alguna foto de l'adhesiu i si algú aconsegueix alguna de sobra ,o s'ha de buscar algú que ens les faci conteu amb mi. 
Gracies i em teniu pel que pugui aportar.
  • rol
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Bones a tots una de adhesius 28 Ene 2013 20:52 #655682

dons jo també m´apuntaria si es fes una altre tirada a kedar-me un parell..!! ;D
  • cooper_morris
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Bones a tots una de adhesius 28 Ene 2013 21:00 #655686

Bones.
Em presento. Soc l'albert, nou per aquì amb un TD5 del 2004 desde novembre.
Vaig veure alguna foto de l'adhesiu i si algú aconsegueix alguna de sobra ,o s'ha de buscar algú que ens les faci conteu amb mi. 
Gracies i em teniu pel que pugui aportar.

Bon vespre Albert  (rol). Per el he vist, encara no has fet la presentació de rigor en l’apartat de “Bienvenidas y Presentaciones”. Et recomano que ho facis per seguir amb les normes de la casa.  :thumbsup:

També no estaria de més que fessis el mateix  per aquí tot obrint un post nou, i et donessis a conèixer (nom, model de LR, d’on ets, aficions, objectius, etc.) d’aquesta manera la gent et donarà la benvinguda i et  començarà a conèixer. A més, potser podràs descobrir amb sorpresa que tens algun company proper a la teva zona, per a poder quedar, fer sortides, que et donin/donis un cop de ma, etc.

Referent als adhesius de Catalands espero que algun membre dels Senglars4x4 diguin la seva, perquè em sembla que l’idea va sortir d’allà.

¿Ja has resolt els problemes de duresa del canvi del Disco?

Benvingut i salutacions des de Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), als peus del Montseny.

Carles (GASSMAN)
  • GASSMAN
  • Fuera de línea
  • Dr. LandRovero
  • Dr. LandRovero
    Socio
  • Gracias recibidas: 134

Bones a tots una de adhesius 29 Ene 2013 09:34 #655775

Bon dia a tots, jo tambe me apuntaria si es fes una tirada nova d aquets adhesius.
Tambe crec que demanan permisos amb els primers que van tenir la idea de formar aquest club estarian encantats de que tires endavan.
Podriem intentar-ho? Si algu mes s animes que contes amb mi per lo que faci falta.
Salut i que no facin pistes dels camins.
  • Naca
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Bones a tots una de adhesius 29 Ene 2013 11:59 #655804

Si tirés endavant la iniciativa jo també en voldria un parell!
  • Miquel
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Gracias recibidas: 3

Bones a tots una de adhesius 29 Ene 2013 12:54 #655812

Si, aixo va sortir de Senglars 4x4. Pero fa força temps que el tema esta molt parat.

No se si auria cap problema en que algu altre ho fiques en marxa un altre cop.

Els adhesius que tinc van sortir d'alli, de Senglars...........

Pero que si algu vol el diseny, i encarregar-se de fer una tirada d'enganxines, li puc enviar una per a que l'agafi com a model.

Saluttttt
  • 109LRS
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio

Bones a tots una de adhesius 29 Ene 2013 14:37 #655834

Home pues jo si no hi ha problem amb els companys de seglars 4x4 m agradaria fer una tirada de adhesius per qui en vulgui
  • Naca
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Bones a tots una de adhesius 29 Ene 2013 15:18 #655846

ja t'ho miro si vols

Pero vaja, no crec que hi hagi cap mena de problema!!!  :)
  • 109LRS
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio

Bones a tots una de adhesius 29 Ene 2013 19:53 #655917

Bones 109LRS si em pots passar el logo per privat miraria de fer uns quants adhesius.
  • Naca
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Bones a tots una de adhesius 30 Ene 2013 13:42 #656125

OK.

Miro com fer-ho...per que la tecnologia i jo...som enemics publics!!!!  ;)
  • 109LRS
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio

Bones a tots una de adhesius 30 Ene 2013 14:44 #656143

Tinc un presupost fet per 25 adhesius de 10x15 per 50 euros si algu l interesen adhesius que m ho digui i parlem de com fer-ho.
O si algu sap de algun lloc mes economic que ho digui.
  • Naca
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Bones a tots una de adhesius 30 Ene 2013 20:23 #656227

Bones, jo també estaria interesat en un parell d'adhesius.
Vols dir que no fariem curt amb 25???
  • pessols
  • Fuera de línea
  • Iniciado en LR
  • Iniciado en LR
  • Gracias recibidas: 0

Bones a tots una de adhesius 30 Ene 2013 20:30 #656231

No se de moment ningu diu res, entre mes en fecim sortirien mes economics pero no se, a veure si s'anima la gent
  • Naca
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Bones a tots una de adhesius 30 Ene 2013 20:32 #656233

Jo no he dit res per que ja ho havia dit més amunt... 2 per mi, per favort!

Vols fer llista?
  • Miquel
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Gracias recibidas: 3

Bones a tots una de adhesius 30 Ene 2013 20:34 #656234

Bueno ja en van 6, no se si el moderador li sembla be o preferix que fiquem un anunci al lloc corresponent?
  • Naca
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Bones a tots una de adhesius 30 Ene 2013 20:46 #656239

Bones a tots. Jo també voldria dos.
millor fer llista per veure el total.
  • tarraco
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
  • Gracias recibidas: 98

Bones a tots una de adhesius 30 Ene 2013 20:59 #656244

Hola
A mi també m'agradaria 2.
Salutacions
  • SNAIL 88
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Bones a tots una de adhesius 30 Ene 2013 21:22 #656248

Si la idea seria fer las segones, pero el fons es negra, pero ara que la e vist casi que prefereixo la del fons verd, ja tenim tema per votar fons verd o fons negra?
En portem 10.
  • Naca
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Bones a tots una de adhesius 30 Ene 2013 21:35 #656255

Hola, Naca
He modificat el missatge anterior per que no se si es podia possar imatges d'un altre Club i te enviat un privat.
M'agraden mes amb el fons verd.
Sigui un o altre jo en vull 2. ;D
Salutacions
  • SNAIL 88
  • Invitado
  • Invitado
    Publico