Últimos mensajes

Bienvenido, Invitado
Nombre de Usuario: Contraseña: Recordarme

banner sanchez banner Eigastodox4    banner tombuctubanner storm4x4

  • Página:
  • 1

TEMA:

Como esta o clube!! 18 Jul 2005 22:13 #28338

Hoxe estiven a ler os posts referentes á publicación das contas do clube e quedeime cá sensación de que nos estan a roubar cartos (espero estar trabucado e que todo se aclare axiña) e quitáronseme as poucas ganas que tiña de renovar este ano como asociado.

Logo diso voltoume á cabeza unha idea que tanto Alfonso come eu tantas veces temos falado. E preciso crear, igual que fixeron os valenciáns, un grupo de landroveiros totalmente independente (coma eles pero sen ter absolutamente nada que ver co clube landroveiro dos españois) e ter un punto de encontro na internet propio. Eu ofrézome a preparar a web (aloxarase nun servidor gratuito, e contará con foro --> custo = de balde).

Ademáis eu creo que non precisamos para nada deste clube. Seguiremos a facer as nosas reunións, as únicas nas que coincidimos sempre todos. Seguiremos pasandoo igual de ben nas xuntanzas e comendo as nosas churrascadas logo de facer o que nos gusta: disfrutar da natureza e dos nosos coches e estar na compaña de amigos landroveiros (e por suposto tamén dos non landroveiros).

Por certo, que se estou a escribir isto aquí en trocas de enviarvos un mail un por un é, máis que nada, para amortizar os trinta euros que paguei.

Buf!, parece que coa quentura de sentirme roubado afloraron os meus sentimeiros landroveiro-independistas :wink:
En fin, quedou dito.

Espero poder falar disto en persoa con todos o dia trinta, ó tempo que disfrutamos dunha boa comida de campo entre amigos.
  • eliminado-45
  • Autor del tema
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Como esta o clube!! 27 Jul 2005 11:13 #28988

Hola,
Te voy a contestar en castellano, pues no quiero que se pense mal tal como anda el horno.
He modifaco este post, pues la gente no hace más que sentirse ofendida diga lo que digas, aunque solo sea por respirar. Hablamos del tema en la próxima reunión.
Un saludo,
Xavi
  • XFreire
  • Autor del tema
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Como esta o clube!! 27 Jul 2005 13:07 #29007

Señor Peuma habla usted de los Españoles como si tuvieramos la lepra, pues vera usted a mi los Gallegos me caen de Puta Madre y, por cierto de la comida ni hablo que se hace la boca agua.

Relajese y disfrute que le veo un poco tenso.

P.D. Me tiene para lo que le usted quiera siempre que este en mi mano poder ayudarle.

UN ESPAÑOL, DE ORIGEN VASCO. :mrgreen:
  • RCHS
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Como esta o clube!! 28 Jul 2005 22:00 #29117

RCHS, para nada era mi intencion dar a entender que los españoles tienen la lepra ni nada parecido. Solamente exprese lo que pensaba y sigo pensando y me deje llevar por el calenton. Tienes razon en que estaba algo tenso cuando escribí, pero es que comprenderás que no es para menos.

Y lo de señor y usted no, por favor. Que tengo 22 años y me haces sentir viejo :wink:
  • eliminado-45
  • Autor del tema
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

  • Página:
  • 1